Alla inlägg under januari 2008

Av Camilla - 31 januari 2008 09:14

Av Camilla - 31 januari 2008 08:33

Gommorron

Har en del att göra idag....ska hinna en timmes promenad i dag med i bra tempo eftersom jag kollade syrrans blogg innan jag gick till min. Och jag såg att hon skulle springa i dag..... Undrar hur mycket vågen står på nu...2 veckor efter H:s ankomst... Eller kanske inte vill prova. Man är ju en smartass som kollar om man kommer i sina jeans, men när jag inte ens kommer i ett par mammajeans än så kanske jag inte ska testa mina andra...eller!???????????

Största grabben A, somnade i soffan i går med H på bröstet...så fint!!!


Nää, nu ska jag kolla lite med jobbet så får jag skriva mer sen...Jag tror jag fixar min budget även denna månaden!!!!b Härligt!!!!

Kan ju vinna en resa till New York om jag vinner våran årstävling!!!!!!

Yippiejajj!!!!!

Av Camilla - 30 januari 2008 12:08

www.wildrepublic.com


kolla in mitt jobb

Av Camilla - 30 januari 2008 11:53

Ny här


Ska utmana min syster. tränings- o kostmässigt...kolla hennes blogg www.jerra.bloggagratis.se

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards