Alla inlägg under februari 2008

Av Camilla - 28 februari 2008 12:55

Jag ska leta efter den...så att jag kan fixa in bilderna på huset...kanonfin dag i dag me´så det blir väl bra bilder åxå!!


Snackade med Lina i dag med...mår alltid bra av att prata med henne även om vi pratar om ledsamma saker...:o)


Ska i väg på pizzakväll med mentalfiguranterna på klubben i dag....Jag som ÄLSKAR pizza ska väl äta sallad i dag...:o(, syrran o jag har ju slagit vad om våran vikt. Och nu verkar hon ju tagit sig i kragen (om ni läser hennes blogg) och hon har gått ner ett par kilon, så nu kan jag ju inte äta en sån kaloribomb o sen sitter hon med värsta magra salladen....TRÅKIGT!!! :o/


Jaa, Nilla, det blir ju väldigt sällan vi ses nu, så du får läsa bloggen och sen så får du ha en blogg på din nya hemsida så kan vi följa varandra...perfekt!!


Nu ska jag greja i huset!!


Haj!


Av Camilla - 24 februari 2008 21:48

Jag är en otrolig djurvän, mår jättedåligt av att äta kött, kan inte läsa hemska artiklar mm om vanvård eller tortyr som detta : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1910469.ab (bojkotta denna ull)


Och nu när jag skrev att jag skulle somna som en klubbad säl i förra inlägget, då skulle jag leta upp en bild på en fet o söt säl. Och när jag googlade "säl bild" då slog det mig vad jag hade skrivit....KLUBBAD SÄL......ohyggligt vad man säger otäcka saker av bara ren vana.... Jag tar tillbaka...


Kommer ni på saker som är otäcka men man har dom som utryck!!! Vilka då!!!


Jag kommer att slockna som ett  utblåst ljus!!!!! :o)


GONATT

Av Camilla - 24 februari 2008 21:36

Adrian kan inte sova. Han ligger nu inne i min säng med minsta brorsan Harry (som sover) Jag tror att det är att skolan startar efter sportlovet som pirrar lite!! Och han vill ha ett par Heelis-dojor...såna där med hjul under hälen...)å jag vill ju köpa det till honom o liam det är klart...) men han kan inte sluta att tänka på dem...

-dom finns i USA mamma!!!

- De finns i Sverige med gubben!!

-Jamen, då kan vi ju åka o köpa dom!!!

-Kostar bara 800 spänn (x2)!!!

-ÅÅååhhh, kan inte sluuuta tääänka på dom mamma!!!

SOV GOTT hjärtat har jag nog sagt 100 ggr i kväll...suck. Jag kommer att somna som en klubbad säl i alla fall.


Min fina vän Lina fyllde år i går....GRATTIS!!!!!


Gonatt!!

Av Camilla - 24 februari 2008 08:21

Klockan är snart 8.30 och jag ska åka o städa sista dagen i gamla huset.... Åhh, så underbart. Sen är det bara att sortera bort de lådorna, påsarna som står i detta huset. Men det är ju i alla fall ganska roligt!!

Sofie (tack snälla goa) och min svägerska Jeannette (tack du goa me´) var o hjälpte mig att städa i går.... Det var de som dök upp!! :o) Vi får se vilka som ev. hoppar fram ur buskarna i dag... Syrran kommer i alla fall!!

Tänk att det kan gå så pass lätt bara man har trevligt pratsällskap... :o) Men jag suckade allt djupt några gånger under städtiden. Helt otroligt vad skiten syns tex i kylskåpet när man tar ut allt annat...BLÄ!!!! Jag har bestämt mig för att i kväll skriva ett schema på städet i detta huset, så att det ej ska bli så igen...Och det ska ju bli lättare att göra något rum varje dag i stället för HELA huset på en dag!!! Låter väl bra va!!?? :o)

Och Sofie var på casting tillsammans med sin kör i fredags till TV4:s program om olika körer som ska tävla mot varandra. Spännande!!


Nu ska jag amma Harry innan jag åker i väg till huset och min snälla syster som ska hjälpa mig i dag med städningen :o))


Och ni undrar säkert över bilderna som jag skulle sätta in på huset!!! Kommer, men jag hittar inte sladden!!!!


Kram


Av Camilla - 22 februari 2008 09:15

Nu ska jag i väg o jaga dammråttor gamla huset....TJOHOO, men Sofie kommer o hjälper mig på lördag...då ska vi ta köket. Toaletterna ( det är väl enda gången nu när det ska flyttstädas som det är pest med 2 toaletter) ska jag ta i dag!!!

Men det är så himla svårt att ta sig i väg dit.....Är det nån mer som är som jag...!!! Allt jobbat skjuter jag på. Varför egentligen...det ska ju ändå göras till slut i alla fall!!!  Hur är ni och om nån har ändrat sig hur tänkte du då!!!


Hörs senare!!!

Kram

Av Camilla - 20 februari 2008 09:11

Gomorron!!!!

Jag har en så mysig trädgård.... längatr tills jag får sitta  på min altan med den goa lilla kaffekoppen o andas frisk luft!!!! MMMmmmm!!!

Längtar åxå efter Malin!!!! Ska nog ringa henne i dag o be henne komma hit med sina tre grabbar o fika med mig!!!


Min lillasyss kommer i dag med o kikar på huset...jätteroligt ska det bli att visa henne...Mamsen var här i helgen o hjälpte oss med Harry o grabbarna när flyttlasset gick!!! Tack mamma!!


Blev tårögd när jag såg alla som hjälpte till att bära....det är då man ser i klump vilka fina vänner vi har!!! TACK!!!!


Nää, nu ska jag jobba lite innan Harry vaknar!!!


kram kram

Av Camilla - 19 februari 2008 22:21

Tjohoo, surfar nu på någon annans bredband..vems!!?? Ingen aning!!! Sökte efter internet o fick tag på nåt.... :o)

Såg att min kompis Luise hade skaffat en blogg...http://luise.bloggagratis.se


Joo, nu bor jag i mitt nya hus...ska sätta in en bild i morgon!!! Ska städas i det gamla huset på lördag o söndag, så vill nån städa så kan ni dyka upp!!! :o)


Skulle bara sätta in kvällsmaten i kylen, men hamnade här plus en skål med godis!!!!!!!!!!JÄTTEBRA!!!!!!!


Men nu ska jag hämta Harry o gå o lägga mig. Kollade på en soffa i dag med somn vi ska köpa begagnad....snygg...kommer en bild i morrn me´!!!


GONATT o KRAM



Ovido - Quiz & Flashcards