Alla inlägg under mars 2008

Av Camilla - 29 mars 2008 10:40

hello


Ställde klockan i morse och gick en RASK promenad med Harry i vagnen i 50 min. Och det för att jag inte höll vad jag lova till syrran i går... Jag lovade nämligen att crossa i 20 min minst innan kvällens intåg. Och det höll jag inte :o( Jag skämdes så mycket så jag ville inte att hon skulle ringa mig idag och att jag skulle erkänna lögnen utan att jag kunnat göra lite bot o bättring. Så det blev en promenix. Sen en go frukost på kaffe o ägg... Ska bli fräsch o fin som ett glas kristallklart vatten...


Ska skriva lite rapporter och besvara olika mail mm med jobbet, sen städa huset. Adrian o Liam ska till syrran senare i dag för att gå på bio, sova över och sen följa med till Mariestad när Noah Gladiator ska tävla i brottning. Så jag o Melvin ska hitta på nåt eget i eftermiddag...


Tänker på min lilla Mamma som är sjuk hemma... vill ringa henne hela tiden, men det kan jag ju inte (hon har ju ingen röst :o/) puss i alla fall över webben.


Nu till jobbet!

Kram

Av Camilla - 27 mars 2008 22:27

Inget bra par ändå, sa min son (8.5 år!!!! nä, inte 18.5)när en tjej (via sin tvillingsyster)gjorde slut med honom i går...

-Jaså, var du i hop med O, sa jag.Det visste jag inte! (han fick slut för 2 veckor sen av E som han varit i hop med ca 1 år)

-Joo, jag och O har varit ihop sen förskolan, men vi har glömt att göra slut.... det kom vi på i går!!!


Blir tokig på hur mycket produkter jag har i mitt förråd....Har sorterat om i alla mina produkter, ca 7 megakartonger med gosedjur, pussel, plastdjur mm.  Ni ser lite längre ner! Kom på när jag var färdig att jag får en leverans på ca 3-4 karrtonger till i morrn!!!! Puuuh!! Men jobbat på i ca 3 tim, så jag har tränat i dag med lyft och bärande!


Stackars min lilla mamma har tappat rösten, och har det jobbigt... Skulle vilja ringa o kolla vad doktorn sa, men jag får nog maila  henne eftersom hon ej kan svara :o)


Nä, nu ska jag gå o nana!!!





Av Camilla - 26 mars 2008 22:48

http://www.illvet.se/Crosslink.jsp?d=130

Gå in o kolla


Jag fick 119....

Av Camilla - 26 mars 2008 21:49

så nu kan inte barnen säga att vi har en begränsad meny!!!  Jag har ju gjort en matsedel...Nu blir det nog bara tjat om att de inte har ätit det förut, så då kanske det inte går att äta... :o)


Känns som om jag är på väg att bli sjuk....ont i halsen och ont i huvet o kroppen.... blä!!!!!!!!


Har bokat biljetter till Venedig i slutet på maj!! Ska dit på säljmöte... Ska bli underbart att åka dit.. Har inte varit i Italien förut. Blir inte alltför mycket tid över efter mötena men.... Åker 28:e och åker hem 31:e maj!!


Börjar nu även att boka in möten med kunderna, börjar ju att jobba i maj. Vecka 19 till Gotland o v 20 till Stockholm o v 21 till Skåne.... Så Kent ska vara pappaledig snart, det tycker han ska bli kul o skönt!!!


Kram



Av Camilla - 25 mars 2008 22:43

www.inköpslistan.com kul sida med recept plus att man kan fixa en inköpslista på det man vill ha till middag i veckan....

superrolig

min veckomeny v 13 är klar o inköpslistan är utskriven


har haft syss N här...det var mysigt o roligt för grabbarna

Av Camilla - 24 mars 2008 09:43

Vi var inte inne i djurparken, för det var snöoväder, utan barnen badade i stället plus att vi var inne på Tropicarium.....SUPERDUPER

Ovido - Quiz & Flashcards