Alla inlägg under juni 2008

Av Camilla - 25 juni 2008 20:57

Jaa, hoppas att det blir som Mannen vill i fotbollsmatchen Tyskland -Turkiet...  han o några polare har satsat 2000 kr... på att Tyskland vinner

Så för fridens skull.... :O))


Har tecknat ett månadsabonnemang på SportLife som ska öppna här i Vänersborg!!


Ni har väl läst om min lille kompis John´s blogg??? Titta under länkar! Jag o Kent sak tillsammans med johns föräldrar åka på lite kuckeluur-semster till göteborg på fredag till lördag!!! Ska bli härligt! Vi har varit gifta 5 år och Malin o Bjarni i 1 år.

Mamma ska ha Adrian, Harry och John här hemma och Liam o Melvin ska sova hos syrran...Alla barnen längtar!!!

Av Camilla - 18 juni 2008 23:40

Halloj!!!


Sverige gick inte vidare!! TRÅKIGT!!! Jag till och med lyssnade i bilen när jag var på väg hem själv från Ystad!!


Sitter nu tillsammans med min man i gillestugan med ett litet glas rödvin (synd att inte brasan är tänd) och kollar lite på nätet!!


Skulle egentligen ha gjort i ordning mina ordrar sedan min jobbarresa genom Skåne... men alltid så kul att läsa bloggar mm. Så jag får gå upp tidigt i morrn och sätta mig!!!


Red inte på några islandshästar i går tyvärr... Klockan blev för mycket! Men jag träffade dem och kliade lite halsar och pannluggar mm... så det var så mysigt så!!


Snart är det midsommar och vi ska till en kompis på landet som gjort i ordning sin lada så det blivit ett megaloft... bilder kommer efter fredagens äventyr :o) Jag tror vi skulle vara 15 vuxna, 15 barn och 4 bebisar....


nattinatti

Av Camilla - 16 juni 2008 21:47

Jaa, jag har blivit utmanad av Kristin, du ser henne under länkar, på vad jag har i väskan :o) Kul faktiskt... för visst undrar man om alla verkligen går o bär på lika mkt onödig skit som en själv... vi får väl se!!?? Länka under kommentarer så får vi se!!


Jag utmanar Syrran, Lillemor, Luise......och andra!


Jag har i väskan: Glasögonrengöring (kanon... från Scander, mitt gamla jobb), ett orange block på rulle (Scander), läppstift och sminkväska liten, pennor..(livrädd att vara utan penna), tampong  ( kan åxå vara illa att vara utan :o/) örhängen, mintpastiller,Vanity Kit från nåt hotell(plåster, nål o tråd,bomullstops, nagelfil mm) tuggummi, Lambi-servetter, mobiltelefon (jag tar bilden med den!!!), mynt, nycklar Agenda/plånbok o pass (sedan jag var i Italien)


Så kom igen o visa alla nu!!!! Jag är nyfiken :0)


Av Camilla - 16 juni 2008 21:17

Gokväll!!!


Sitter på hotellet www.middlefart.com och har ätit en middag av pasta med soltorkade tomater, pinjenötter och färska champinjoner!!! Gott, men sältan kunde ha varit bättre!! Har varit på Skånes Djurpark i Höör i dag!! www.skanesdjurpark.se Värd ett besök... bara nordiska djur där!! Och löser man inträdesbiljett 1 gång går du gratis sen hela säsongen. Och barn under 16 år går gratis!


Den 18 juni kl 21.00 kommer SVT 1 att sända en dokumentär som heter Orangutangerna räddare. Det är ett porträtt av danska Lone Dröscher Nielsen, som driver ett av BOS rehab center på Borneo. Lone och indonesisk personal räddar orangutang ungar, uppfostrar dem och lära dom att bli vilda orangutanger som skall kunna klara sig på egen hand i regnskogen.

Titta på denna. Jag är fadder åt Lomon.... Gå in här åxå www.orangutanger.se


I morgon ska jag jobba på kontoret och lära mig mer om vårat datasystem, diskutera olika samarbeten, diskutera Formex-mässan som är i slutet av augusti mm. www.formex.se


Sedan när jag har varit och jobbat ska jag hälsa på Karoline, en gammal kompis från Falköping.... Hon bor utanför Köpenhamn nu.Vi var fina kompisar under tonårstiden och är fortfarande :o)... ska bli härligt!! Kanske hinner rida islandshäst åxå... hon har 5 st!!

Och på onsdag så ska jag till Ystads Djurpark. www.ystaddjurpark.se De har bad och allt möjligt roligt att göra på semestern!!! Kika in o få tips!!!!


Nu ska jag lägga mig i badet en stund, sen ska jag SOVA!!!!!!! Om det funkar.... danskarna kollar på fotboll....










Av Camilla - 9 juni 2008 11:05

Allt är för tillfället bara lite stressat och trååååkigt!!!! Men jag ska skriva snart igen!!! Lovar!!! Men vad vet jag.... ingen kanske har saknat mina rader ändå!!! :o)

Vad vet jag!!

Ovido - Quiz & Flashcards