Alla inlägg under maj 2008

Av Camilla - 19 maj 2008 10:13

Jaa, alltså i dag mår jag bra, vilket jag inte gjorde i går för att jag mådde så HIMLA bra på lördagen...jaa, inte på natten, men innan.... :o)) om ni förstår vad jag menar!!! Var alltså på en tjejfest hos min kusin....och vi åt,dansade,sjöng och....drack!!!


Men en ny vecka och jag ska till Malmö på jobb i 2 dagar!! Åker senare i eftermiddag. Har gjort lite rapporter nu på morgonen. Ringa lite samtal ska jag göra åxå innan jag ska i väg!!!


Skriver nog senare...

Av Camilla - 13 maj 2008 07:45

Tjänna


Är nu i huvudstaden....

I går var jag på www.tomtit.se och hälsade på.... De bygger om så dit kan man åka, ligger i Södertälje, de kommer att ha MASSOR att upptäcka för barnen...


Sen var jag på Skansen, de har gratis inträde i maj, om det är så här fint väder så skulle det vara perfekt att åka hit ett par dagar eftersom det var lagom med folk nu....  Visar en bild på hur ingången till Gröna Lund ser ut NU...när det ej öppnat än...och även lite mat som jag var tvungen att kasta i mig. Hittade inget annat ställe, jaa, Bellman-restaurang med lunch för 150 kr, men kändes inte befogat när jag hade 25 min på mig att äta....så det blev "restaurangen" vägg i vägg..... Men tallriken blev tom.... 1 korv med bröd och 2 kulor mos...

På kvällen däremot kom jag till Crystal Plaza Hotell, och där åt jag jätteräkor, grönsaker med ris...namnam

Nu ska jag iväg o jobba igen....hörs senare med dagens äventyr!!! 


Av Camilla - 11 maj 2008 08:57

Tjänna


Jag och Sofie sprang Vårruset i torsdags.... kanonroligt faktiskt!!! Kändes hur bra som helst.... Det gör otroligt mkt att springa lopp. Jag tror att jag hade nästan kunnat springa milen faktiskt!! Jag hoppas att det går bra för syrran i augusti när hon ska springa tjejmilen.... Själv ska jag vara på www.formex.se och jobba några intensiva dagar när Tjejmilen går sista helgen i augusti. Tror det var Tjejmilen hon skulle springa i alla fall!!!


Har även varit på konfirmation i går... Barnens kusin konfirmerades. Och PAPPA hade födelsedag i går...grattiskramar till honom....


Syrran med familj är i Danmark på Legoland.... hoppas att de har superduperroligt!!!


I dag ska jag packa för att åka till Stockholm.... Ni får följa mig på bloggen för att se vilka spännande ställen jag ska besöka dernna veckan!!!! Semestertips kan jag avslöja att det blir i alla fall!!!


Kram

Av Camilla - 6 maj 2008 16:46

Åt en lunch på Packhuskällaren på Strandgatan... Tråkigt att göra allt själv bara ;0(

Men det går allt bra!!!! ;o)


Tror att de hade gjort om nyss.... Så här fint var det!

Av Camilla - 6 maj 2008 16:40

Fortfarande kvar i Visby. Har varit i Kneippbyn i dag på besök. Verkar kanonroligt att besöka med barn!!! www.kneippbyn.se


Sedan var jag på Länsmuseet på Gotland. Även det värt besök, de har ju även; Fornsalen, Fenomenalen, Konstmuseet i Visbymuseigårdarna:Kapitelhusgården i Visby, Petes i Hablingbo, Kattlunds i Grötlingbo samt Norrbys i Väte som är knutna till dem. www.lansmuseetgotland.se


Av Camilla - 5 maj 2008 17:39

Min kompis som hade min tjänst innan mig har fått in sina saker (där hon jobbar nu, Allan Flinks Souvenirer) på hotellet där jag bor....jag var tvungen att maila henne denna bilden med frågan... vad faan gör Allan i Visby

Av Camilla - 5 maj 2008 17:38

i denna underbart pittoreska stad innanför murarna!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards