Alla inlägg under juli 2008

Av Camilla - 13 juli 2008 09:38

utom Melvin.... :o/. Han tyckte att det räckte med ormen!!

Av Camilla - 13 juli 2008 09:32

Hej igen!!


Jaa, vi var som sagt på Skansen Akvariet... och där jobbar en tjej som heter Daisy. Och hon utmanade mig att jag skulle hålla i "lille" Imse... En chilensk fågelspindel (om jag kommer i håg rätt)...

Så det var jag ju tvungen att göra :o/ Är faktiskt väldigt rädd för INSEKTER mm...., men efter att ha hållt denna så kändes denna håriga sak mer som ett pälsdjur, så då blev det lättare!! ?? Konstigt!!


Men här är lite bildbevis!!! Speciellt viktigt att visa Syss att hag klarat av det  :o)) 


Av Camilla - 13 juli 2008 08:55

Tjänna


Vi var på Skansen Akvariet en sväng... Och vi fick känna på lite VIP-behandling där.... Eftersom dom är kunder till mig så fick grabbarna bära på ormen...Inte bara klappa alltså, utan verkligen ha dom runt halsen!!!!! Och jag återkommer med mera bilder med riktigt krut i....Och då är både jag o Kent med..... :o))


Så vi ses väl senare??

Av Camilla - 12 juli 2008 13:08

http://www.youtube.com/watch?v=82_LF-phNnk
Av Camilla - 8 juli 2008 09:18

Någon som har ett bra tips på en bra restaurang på Söder tro????

Av Camilla - 8 juli 2008 08:48

Sitter med mitt morronkaffe i ett alldeles tyst hus!!!!!!!!!! AAAhhhhhhhhh!!! vad skönt! Kusin Nilla lade tarot för mig i går kväll. Spännande tycker jag. Känns som om hon fick fram saker som kan få mig att kämpa på framåt :o)


I dag ska jag jobba vid datorn hela dagen. Sen i morrn så drar jag till Stockholm. Ska till SkansenAkvariet... Sofie åker med upp... Jättebra för då har jag nån att käka med på kvällen... så himla tråkigt att äta ute själv... Och bilresan blir ju väldigt trevlig åxå!

Hon får roa sig med shopping medans jag får jobba... :o/





Av Camilla - 7 juli 2008 07:50

Hello


Ska i väg till Lund i dag och jobba. Ont i halsen har jag åxå :o/


Blir en kort vecka ute denna veckan tror jag. Ska planera upp för kommande veckor. >Det är många semestrar nu... så finns inte så många att träffa.


SEMESTERTIPS::::::: Furuviksparken!!!! JÄTTEmysigt!!!! Fint, roliga djur, tivoli och även bad. Var där förra veckan och jag kan verkligen rekommendera detta!! Där finns en av få skötare som kan gå in till en flock chimpanser med en vuxen hanne i.... Vilken kvinna... IngMarie Persson!!

Titta även på dessa organisationer: www.swedenchimp.se och www.orangutans-sos.org...

Nää, nu ska jag fixa lite rapporter innan jag ska dra!!!

Hörs senare!!

Ovido - Quiz & Flashcards