Direktlänk till inlägg 7 augusti 2008

Haj Haj

Av Camilla - 7 augusti 2008 09:32

Gomorron!!!!


Är lite irriterad på Telia, IGEN, de har strulat sen vi flyttade in. I går så skulle jag fixa så att jag har en fristående faxlinje. De har sagt förut att jag måste ta dit en tekniker för att få detta åtgärdat.... och en massa timpengar mm. Så sas även i går, men när jag sitter och har valt ut ett bra nr och bestämt mig för detta så hittar hon en redan befintlig faxlinje indragen redan! Perfekt! Då blir det bara en kostnad för ett nytt abonnemang, 975 kr, teknikern kostar 600 kr/påbörjad timme åxå. Så det var ju bra.

Och detta skulle kopplas in på en gång. Så i går kväll, sent, så provar jag att ringa nr för att se om jag hade fått det uppkopplat. Men det var ju inte alls det där faxtjutet i öronen utan ett företags tel.svar som gick igång!!!! Då är alltså nr redan upptaget...GAHHH!!!!

Och nu på morgonen så ringer jag Telia för att tala om att de gjort fel. Då kopplar denna killen mig till en automatisk felanmälan av nr, så de felsöker på nr, hittar inget fel, och om jag vill fortsätta min felanmälan så kommer en tekniker hem till mig som då kostar 6oo kr.... Men det var ju faan inte fel på NUMRET, det vistte väl jag med... jag ville ju ha ett NYTT nr, inte ett upptaget! Så jag fick ju lägga på och ringa upp igen. Då svarar samma kille, det hör jag på rösten för den var lite speciell, och jag säger vad det gäller, och säger att jag pratade med honom för 30 sek sedan, men att jan kopplade mig till en felanmälan, vilket ej skulle vara. Men han sa bara nej, det tror jag inte var jag!!!! Mehhh!!!

I alla fall fick jag nu ett nytt nr, men jag kan inte använda det, för de kan inte ändra ett nr utan att jag har skrivit på kontraktet. Men hade jag fått  ha det nr från igår så skulle det funkat på en gång!!! Varför kan de inte ändra ett som funkar på en gång då??????

ÅÅHHHH!! Vad de är struliga!!! De har tidigare sagt att man kan ha faxen på sitt ord. hem nr, och att den då ska kunna skilja på vanliga telenr och faxnr som ringer. Men det kan inte några faxmaskiner än sa kundsupporten på Epson (där faxen kommer ifrån) Och det sa hon även i går på telia, och jag sa att det var fel, men hon sa att det var vad de lkärt sig på Telia... Men jag sa att de får väl uppdatera detta med sin support då, för folk blir ju gött irriterade när de ger ut fel information..... Guud, vad irriterad jag är. Och hade jag skrivit allt de gjort sen vi flyttade hit så hade jag skrivit en text som var 4 ggr längre!!!!


men nu har jag skrivit av mig lite!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 9 september 2008 13:43

http://grabbarnabusmamma.blogspot.com/

Av Camilla - 2 september 2008 20:10

hemma från Stockholm och det har hänt saker på jobbet, med jobbet mm så jag  blir GALEN!!!!!!!!!!!! Ingen fara på taket, men JÄVLIGT mycket jobbigare att jobba, andra bestämmelser mm och det ger  mig en massa merarbete!!! GAAHHHH!!!!!  ÅÅHHHHH!!!!! U...

Av Camilla - 25 augusti 2008 23:18

och 1 öl......... men va faen jag åt middag med danskar.... vad väntar ni er!!!!   ...

Av Camilla - 25 augusti 2008 23:10

i en jävligt god olivolja samt grillad lax och rotsaker blev det till middag.... inte så illa pinkat va!???...

Av Camilla - 25 augusti 2008 19:33

väntar på mina kolleger från Danmark.... Jag är VERKLIGEN HUNGRIG och eftersom jag går på "diet" så finns det ingenting som jag kan få i mig lite snabbt utan att det är FULLT med kolhydrater..... så vi har bokat bord  till 20,30 så jag får hålla mig....

Ovido - Quiz & Flashcards