Direktlänk till inlägg 10 augusti 2008

Coffée

Av Camilla - 10 augusti 2008 16:59

Sitter i köket och dricker en kaffe efter maten. Har gjort något med ryggen, för jäklars vad ont jag har :o(


Varit i Falköping och hämtat Liam och Harry, de hade haft det lika bra som vanligt hos mormor! Liam ville inte åka hem, sen undrade han i bilen om nu mormor verkligen klarade sig själv nu när han åker hem. Han hade hjälpt mormor med så mycket, och nu bor hon ju helt själv! Kan det vara bra undrade han ;o)


Regnet står som spön i backen just nu och har gjort ett tag!


Grattis åxå till Ia på födelsedagen <3 <3 <3 <3 HURRA!!!!


Pratat med en gammal go´kompis i dag med, vi gick i nian ihop plus gymnasiet, i Skövde.... Vi fyller år på samma dag, och det var jättekul att prata med henne igen!!!


Återkommer!!


PS: Det är bara 1 månad kvar tills vi reser till Mallorca!!!! DS

 
 
Ingen bild

Lillsyss

10 augusti 2008 18:43

Du är duktig du, vi klarar detta, och tänk vad du ångrar dig annars när du är i Spanien....
Kram

 
Ingen bild

Ia

10 augusti 2008 21:13

Tack sa mycket!
kram till dig och killarna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 9 september 2008 13:43

http://grabbarnabusmamma.blogspot.com/

Av Camilla - 2 september 2008 20:10

hemma från Stockholm och det har hänt saker på jobbet, med jobbet mm så jag  blir GALEN!!!!!!!!!!!! Ingen fara på taket, men JÄVLIGT mycket jobbigare att jobba, andra bestämmelser mm och det ger  mig en massa merarbete!!! GAAHHHH!!!!!  ÅÅHHHHH!!!!! U...

Av Camilla - 25 augusti 2008 23:18

och 1 öl......... men va faen jag åt middag med danskar.... vad väntar ni er!!!!   ...

Av Camilla - 25 augusti 2008 23:10

i en jävligt god olivolja samt grillad lax och rotsaker blev det till middag.... inte så illa pinkat va!???...

Av Camilla - 25 augusti 2008 19:33

väntar på mina kolleger från Danmark.... Jag är VERKLIGEN HUNGRIG och eftersom jag går på "diet" så finns det ingenting som jag kan få i mig lite snabbt utan att det är FULLT med kolhydrater..... så vi har bokat bord  till 20,30 så jag får hålla mig....

Ovido - Quiz & Flashcards